Espectacular pis de disseny a Via Augusta
Descripció de la propietat
Us presentem aquesta autèntica joia ubicada al centre de Barcelona, a la prestigiosa zona alta de la ciutat, concretament al carrer Via Augusta, essent un dels carrers més importants del districte de Sarrià i Sant Gervasi, envoltada de les principals marques de moda de la zona.
Es tracta d´un habitatge amb una superfície de 320 m2, i una exclusiva terrassa amb una vista inigualable. Els terres són de parquet natural que afegeixen calidesa i elegància, revestiments acabats en materials exclusius que realcen la modernitat, avantguarda i disseny que aquest habitatge bé mereix. És un habitatge amb una gran il·luminació natural, dotada de tots els sistemes per al seu benestar, amb calefacció i aire condicionat mitjançant conductes a totes les estances.
Mobles de disseny italià, il·luminació tècnica i decorativa a tot l’habitatge, acabats d’autèntic luxe que ofereixen tot el confort.
L’habitatge consta de saló menjador, cuina i safareig, a més de 4 àmplies habitacions totes elles amb bany complet en suite, vestidor en habitació suite més un altre vestidor en una de les habitacions. Completa l´habitatge amb un lavabo de cortesia i una espectacular terrassa de 49m2 oberta al saló i cuina. Inclou a més una plaça de garatge.
- Construïts 320 m2
- Habitacions 4
- Banys 4
- Aire condicionat
- Terrasses 49.00 m2
- Certificació energètica Pendiente certificar
Ubicació de la propietat
Propietats similars
Un projecte amb essència de Barcelona.
Habitatge exclusiu al Putxet i Farró.
T’interessa? Programar una trucada
Si voleu més informació sobre aquesta propietat, si us plau, ompliu tots els camps del formulari
Si us plau, proporcioneu les vostres dades i un assessor es posarà en contacte amb vosaltres per proporcionar-vos més informació
Missatge enviat
Gràcies per posar-te en contacte amb Espígul
L’equip revisarà la teva sol·licitud i un assessor es posarà en contacte amb tu aviat