Encantadora casa a Can Carbonell amb piscina
Descripció de la propietat
A tan sols 15 minuts de les emblemàtiques localitats costaneres de Platja d’Aro, Tossa de Mar i Lloret de Mar, trobem aquesta encantadora propietat situada a la prestigiosa urbanització de Can Carbonell hi ha 20 minuts de Girona ciutat. Amb una parcel·la de 850 m², la casa ofereix 165 m² construïts distribuïts en tres habitacions amb armaris encastats i dos banys complets.
L’espai exterior és un autèntic oasi privat: jardí il·luminat amb gespa artificial d’alta qualitat, piscina amb rec automàtic, dutxa exterior i terres de travertí. La propietat disposa també de garatge amb gimnàs integrat, traster, calefacció de gasoil, terres de gres i un elegant mur de gabions que envolta una part de la finca. Una oportunitat única per gaudir del millor estil de vida mediterrani amb privacitat, confort i un entorn natural privilegiat. Ideal com a primera o segona residència.
- Construïts 165 m2
- Habitacions 3
- Banys 2
- Calefacció Gasoil
- Certificació energètica F
Ubicació de la propietat
Propietats similars
Casa en venda a Caldes amb piscina i 5 dormitoris
Preciosa masia rústica
T’interessa? Programar una trucada
Si voleu més informació sobre aquesta propietat, si us plau, ompliu tots els camps del formulari
Si us plau, proporcioneu les vostres dades i un assessor es posarà en contacte amb vosaltres per proporcionar-vos més informació
Missatge enviat
Gràcies per posar-te en contacte amb Espígul
L’equip revisarà la teva sol·licitud i un assessor es posarà en contacte amb tu aviat